VALBORG

Oj oj vad veckan har gått fort, valborg mitt i veckan firades i Linköping hos min barndomsvän och hennes kille som har flyttat dit, så jag,lina och emil åkte dit och det var riktigt trevligt :) Så sov vi över där också. Haha vakna utav emils alarm kl 5 på morgonen typ, och trodde det var min och var nästan påvög upp för att gå till jobbet men sen insåg jag att jag inte var hemma och såg att emil reste sig upp och stängde av den och mumla lite, haha vilken natt asså det är inte alla som vaknar och tror man ska till jobbet i någon annans lägenhet;) sen under dagen igår såm åkte vi till ikea å annat och kolla lite grann men jag var faktiskt jätte duktig och köpte inget alls förutom lunch:)
 
Idag har jag inte gjort så mycket, har rensat i min garderob vilket var behövligt, sen åkte jag och jessica till burger king som har öppnat i stan och köpte lunch, har även hunnit med en springrunda med lilla Kelly vilket var riktigt skönt :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0