German Shepherd <3

 
 
En utav sötnosarna som får mig att le varje dag:) Hon har världens härligaste personlighet och  hon muntrar alltid upå mig när jag mår dåligt, hon och lindsy är mina alra bästa vänner! Jag älskar verkligen mina två hundar dom är allt för mig, förstår inte riktigt hur jag ska klara mig utan dom i höst om jag kommer in på högskolan:/ men men det löser sig nog.
annars då så börjar man ju närma sig mot helg så det ska bli skönt med lite ledighet igen även om det bara är två dagar, men kan behöva lite ledighet. Har varit riktigt trött nu de senaste dagarna men det beror nog på att vädret har varit så dålig då sjunker liksom humöret också, men imorrn är det en ny dag och kanske bättre väder vem vet!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0