love queen

Det är onsdag och jag är på riktigt bra humör faktiskt, just nu så lyssnar jag på smurfarna som sjunger hallonsaft , den funkar verkligen bra att lyssna på när jag arbetar med planeringen för lektionerna jag ska ha.
 
Idag blev jag verkligen super glad när pappa kom hem med tidningen team rock som hade en upplaga med nästan bara Queen , så fick några snygga bilder som jag sätta in i en tavla! så blev så himla glad älskar verkligen min pappa speciellt när han gör oväntade saker;) han sa att han tänkte direkt på mig när han såg den :D
 
Dock är det ju inte helg än utan jag har ju 2 jobbdagar till innan jag får vila lite, frpn jobbet men jag klagar inte för jag tycker om vad jag håller på med.
 
ne nu ska jag göra klart min genomgng jag ska ha imorrn , på olika musikstilar :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0