hellu

det var ett tag sen men har inte riktigt haft lusten för att blogga vet inte riktigt vad man ska skriva om nu för tiden vill ju ha något roligt att skriva om, men ni får väl stå ut med min tråkiga vardag..
 
örra vecka iaf så blev jag så rörd då en utav mina klasser på mellanstadiet gjorde en låt om mig om att jag sjöng så bra och var den bästa musiklärarern då blir man stolt och rörd :) Fick också höra idag av en annan klass att jag var den bästa läraren hitills :D
 
annars då så var jag i lördags på inflyttningsfest hos erika, var riktigt najs var inte alls på festhumör under dagen men på kvällen kan man verkligem säga att jag var det och var så glad att jag gick! mådde dock inte så bra på söndagen men vad gör det ;)
 
Denna vecka har gått extremt fort måste jag säga det är redan fredag imorrn, ska åka ut till stallet snart och fixa och dona där:) annars s¨å vill man bara att det blir helg så man kan koppla av och njuta av lite ledighet;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0