Vanlig onsdag

var en helt okej kväll i går i stallet, kändes som att jag inte gjorde så mycket utan var mest på banan och hjälpte till, men jossa hade gjort rätt så mycket redan när jag kom ut och det var ungefär bara hö kvar och eftersom jag är höallergiker hoppade jag över den delen och lämna det till en annan. Jag kan packa om jag måste men gjorde det i måndags och blev genom täppt och det börja klia mm. Så jag ska ju helst inte packa.. men jag kommer aldrig riktigt undan från hö för vi har ju kanin också som är min systers så hon står hos henne men jag känner av höet ändå.. Men jag överlever :)
 
Idag ska jag också ut till stallet har bytt med ebba så hon åker istället för mig imorrn. Annar ska man väl ta det lugnt idag kollar kanske på någon film har fått ont i ryggem också vet inte riktigt vad det beror på men hoppas på att det går över snart !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0