new

Hade en suverän nyår iaf måste jag säga :)Elin kom hem till mig , då vi gjorde oss i ordning och åt tre rätters på recordtid måste jag säg ;) sen sprang vi till bussen- i högklackat testa det ni ;) Vi åkte in till stan och sen tog vi bussen till sköldinge och gick på en est lisa hade och träffa massa trevliga männsikor :) vi åkte sedan ner allihopa till stan till 12 slaget :) träffade bland annat emma där:) gick sedan på efterfest på norr där man också träffade härligt folk :) Sedan gick elin och jag hem till laggarhult och jag slockna direkt när jag kom hem;) Men hade en härlig kväll och hoppas att alla andra också hade det :)
 
Men om man nu ska sammanfatta år 2013 som man vet alla andra gör så vet jag inte hur jag ska säga att året var för det var för det mesta ett pissår... Har haft massa otur med hundarna, ramlat av hästen, bilen mm . men å andra sidan så träffa jag många nya vänner och några står mig väldigt nära ich det är jag glad för och ni vet vilka ni är, speciellt en person som förstår mig väldigt bra och har blivit ett stort stöd och en utav mina bästa vänner som jag också hoppas på att vi lär vara länge ;)<3
Har ia bestämt mig för att detta år ska bli mycket bättre vem vet det kanske blir mitt år, har en del planer jag ska försöka bli verklighet. Funderar bland annat på att spara ihop till att åka tillbaka till Australien igen för att hälsa på min danske vän Hanna, som åker dit om bara några dagar och vi har inte setts sen vi lämnade Australien så jag hoppas på att denna önskning slår in ;) Annar så ska jag leva livet detta år och bara ha kul :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0