Musiklärare

Har jobbat en vecka nurå, eller jag haft en inskolning kan man säga från och med nästa vecka börjar jag jobba på riktigt för då kommer jag har lektionerna själv, ska nämligen vara musiklärare på Nyhem och julita fram till sommarn. Då den nuvarande läraren är föräldraledig. Har haft en underbar vecka kan man säga och tror nog jag kommer få några roliga månader framför mig:)
 
Så i helgen blir det att planera vad alla ska göra på lektionerna, fast på tisdag är det frilufsdag så då blir det annat istället:) Men det ser jag fram emot också :) Annars å är det stallet imorrn då, rider ju lektion och har stallmöte också! Sen är det gröntkort kurs på söndag som jag måste plugga lite till också!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0