:D

Då har snart första jobbveckan gått efter en veckas lov, fast det är alltid roligt att gå till jobbet jag trivs verkligen :) det finns inget som får mig att vilja sluta göra det jag jobbar med :)
 
hade oturen dock i helgen att skada mig då jag blev sparkad av en häst... Mitt pekfinger ser lite knäppt ut för tillfället, svullet och blått och har svårt att röra det. Men det blir bättre och jag vet att det inte är en spricka så hoppas bara att allt blir som vanligt snart igen. Ska försöka att hålla mig undan i fortsättningen från fortsatta "skador".
 
annars kämpar jag på som vanligt ska ju snart söka in till högskolan, och funderar på att boka resa snart till i sommar :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0