happy days

Man gör int så mycket nu för tiden när man inte har en skola att gå till, asså det är inte så att jag sitter hemma å glor jag studerar ju på distans men det är upp till mig när jag ska plugga så behöver inte sitta hea dagar å plugga och det går mycket fortare att då saker klara konstigt nog :P
 
igår spendera jag dagen iaf med en utav mina soulmates Emma eller mitt gamla smeknamn tamagutchi som jag kallar henne ;) hehe hon är en utav mina äldsta vänner och vi förstår osspå varandra som inte många gör, hon är en del utav mig jag kan prata om vad som helst med henne så jag hoppas att vår vänskap kommer vara för evigt ;)
Idag har man då inte gjort så jätte mycket cykla ner på stan vid lunch och åt en sallad lyckades även köpa med mig en bok hem. Vilket jag inte hade räknat med... Typiskt mig själv att inte motstå lockelsen ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0