girltalk

har haft fullt upp idag, klippte gräsmattan hos mormor på förmiddagen, och fika en snabbis :) sen blev det hem och duscha sen vid 13 kom sofia och hämta upp mig så åkte vi ner till sultans för att fika med elin :D Det tråkiga är ju att jag är sjuk så var ju inte den piggaste precis men träffar ju elin sällan nu när hon bor i Örebro. Vi prata å skratta om allt möjligt:) det var riktigt härligt !
 
När jag kom hem sen har jag mest tagit det ugnt och funderat på saker och ting och har äntligen kommit på vad jag vill göra med mitt liv, men det är en hemlis än sålänge så får vi se mer om det verkligen händer och om jag lyckas med det målet jag har nu ! ;) Annar har man inte gjort så mycket tar det lugnt för är så himla trött och hängig , ska slappa lite ikväll och sen resten av veckan blir det hårdplugg, sen hoppas jag att jag blir frisk för ska börja träna på friskis med sofia så måste bli frisk nu!!!
 
 
dem tre musketrerna :D
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin Andersson

Vi borde trycka upp tröjor som det står de tre musketörerna på ;D

Svar: absolut :D
Erika

2013-09-09 @ 20:32:56
URL: http://andersssonelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0