funderingar

har blivit sjuk vilket är piss.... Känner mig som jag vet inte vad och låter som en kratta, men försöker hålla skenet uppe :)
 
Imorrn ska jag till stallet har det hela dagen , och det kanske är dumt att åka dit när man är sjuk men det är svårt att hitta ersättare bara sådär så får åka dit men ta det lugnt :) så jag överlever nog :D Ja vad gör jagg annars om dagarna när man inte är sjuk, jo jag sitter och pluggar eftersom jag läser juridik på distans, men ärligt talat vet jag inte om det är jurist som jag helst vill bli , jag har alltid velat det och det ligger mig nära i hjärtat men har också fått sinne för att läsa till logoped vilket är något som jag aldrig tänkt på förut men det intresserar mig och många jag känner tycker jag skulle passa som det men vi får se hur det blir :) Har haft en sådan konstig känsla nu den senaste tiden när så många människor har flyttat har själv blivit flyttsugen, samtidigt som jag tycker det är superskönt att bo hemma ;) hehe
 
Men vi får se hur det blir nu får man först och främst ta en dag itaget och juridiken har jag nytta av även om jag inte läser till jurist sen ;) och jag har ju hela livet på mig att ändra mig ;)
 
Har även en väldigt bra film att rekommendera tycker iaf jag och det är filmen Dolphin tale. jag gillar den dels för att jag älskar delfiner men den är verklighetsbaserad och en väldigt bra handling och ja jag älskar den het enkelt så den borde ni se om man tycker den verkar intressant :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0