Duktig

Här varit rätt så duktig idag satte igång med plugg på morgonen så satt och kolla på några föreläsningar och anteckna lite :) 

Sen så städa jag smulans bur idag så pappa slapp göra det , hon är min systers kanin men jag å pappa turas om nu för tiden att göra rent :p sen har jag mest tagit det lugnt har även tränat lite grann nu :) ska komma igång med träningen ordentligt så fort förkylningen är borta helt , så att det inte blir värre :)

Imorrn ska vi ha ponnyridning på torget så vid 9 åker jag å Jessica ut till stallet och gör i ordning hästarna å sen åker vi in till stan ! Är där mellan 10-15 så det är bara att titta förbi ;) kommer bli riktigt kul :) 
Bjuder på denna ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0