Friday I'm in love

har inte så mycket att säga direkt..Var och åt hos mormor idag iaf och kolla på kort :) vi gör nämligen så att varje gång vi kommer å hälsar på så sitter vi och kollar på massa bilder, även på bilder då vi inte var med i bilden. När man ser morfar och hur liten man var så saknar man den tiden då det var så enkelt och man var glad hela tiden och man visste  inte vad som väntade än, men framför allt så saknar jag min morfar otroligt mycket, önskar jag hade haft mer tid med honom. Men men han finns i mitt hjärta :)
Har en liten skada i vaden så har inte kunnat springa på en vecka nu :( så ska antingen testa att springa nu ikväll om mamma har tagit hem en grej som jag ska linda på benet, annars blir det att springa i helgen :) för måste komma igång igen så att jag klarar det här ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0