Tidiga mornar

har haft fullt upp ppå sistone och kommer ha fullt upp denna vecka med ..
 
Det är nämligen så att jag och mickan har hand om att hästarna släpss ut kl 7 på morgonen och dom får middags hö vid lunch typ. Så det är bara att ställa väckarklocka åka ut till stallet och jobba lite där under dagen tills det är klart och sen åka hem :)
 
Idag red jag även en sväng på sötnosen Shakira :) Mickan och jossa motionerade då emilias hästar årize pch kiara så då fick jag ta en sväng på sjörundan , blev lite trav och galopp och en tur räät in i skogen när vi väntade på de andra - en riktig skogsmulle min lilla sötnos ;)
 
Just det igår blev ju Vår lillla bebis Lindsy 3 år -äntligen kommit i mognads åldern fast ibland kan man ju undra om hon inte bara tror att hon är mogen;) så nu har vi bara busungen kelly kvar i sina busiga år som inte blir 1 år förs i mars men jag älskar dom båda super mycket:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0