helt slut

då har det varit en hel vecka med att gå upp tidigt för att man ska vara i stallet till kl 7 och ta ut hästarna med mickan :D
tisdagen å onsdagen så cyklade jag till mickan för att jag sen skulle köra deras bill till stallet annars de andra dagarna så hämta jag upp henne med våran bil :) det har varit riktigt mysigt att var där fram till lunch, först släppte vi ut hästarna sen åt vi frukost och sen blev det sysslor :) Det tråkiga var att idag så var vi båda sjuka ,ed feber å mera så var lite sega idag men det stoppa inte oss superduon :) och imorrn ska jag ut till kl 7 med för att hinna med stallet innan lektionerna så blir att proppa i sig massa tabletter och lägga på ett fake leende och bara kämpa på ;)
annars så ska jag ta det lugnt i helgen och försöka bli frisk :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0