Awesome

Har haft en riktigt awesome vecka måste jag nog säga iaf..
 
Har vart på första mötet på gröntkort kursen som jag och min syster ska gå, vilket var intressant och man hoppas ju att man kommer klara det i framtiden :) gått promenader med mina söta vovvar, varit istallet och har lyckats äta pannkakor bara en gång denna vecka jessica brukar ju nämligen helst vilja ha det :) men nu blev det bara en gång och det är ju väldigt lätt att göra så det är lätt att ge med sig om vad man ska äta om det är pannkakor men man tröttnar om man äter det för ofta. dem i stallet vet iaf att jag och jessica äter pannkakor när vi har stallet på lördagar som tur är varannan vecka, men jag brukar övertala mamma om något annat ibland:)
 
Imorrn så är jag hundvakt hela dagen åt mina sötnosar, mamma å pappa åker till örebro och kommer hem sent så det blir bara jag och jessica. Men jessica har ju stallet under dagen men inte jag då jag bytte med Mickan vilket löste vårt problem med hundpassningen ;) Så imorrn blir det långpromenader och en springtur tror jag också att jag får in. sen på kvällen kommer vi spendera den med vår älskade mormor som ska laga oss en god middag:) Gud vad Jag älskar min mormor hon är det bästa som finns och hon är så förstående ich hjälpsam hon står mig väldigt nära , hon är den ända av mina mor och farföräldrar jag har kvar, fick dick aldrig träffa mina farföräldrar vilket jag önskar att jag hade fått göra :)
 
Måste bara tillägga att året har gåt väldigt snabbt och jag vill ärligt talat att det ska bli 2014 för detta år har varit lite utav ett otursår men det har hänt bra saker också men det kan jag ta i ett annat inlägg, men det är sjukt att snart är vi inne i december en månad som jag verkligen älskar för Julafton är en "holiday" som jag älskar oh är min favorit så det längtar jag till massor:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0