some information

Guuud jag blir ju bara säämre och sämre på det här ;)
 
Men iaf jag har haft fullt upp med skolan och allt ;) inte för att det är någon ursäkt direkt!
Men i lördags så var jag iaf i stallet hela dagen typ, fick springa på halkiga banan med Hankie pankie ;) eftersom han är så ung så då får inte de yngre ryttarna rida honom helt själv. Men när jag red så fick jag rida Charmör den lilla söta gubben och det gicj awsome !:D
 
Sen när vi kom hem vid 3 blev det att fixa och dona för kl 6 kom släkten för att fira min lilla syster som har fyllt 15 år ! Vilket blev en väldigt trevlig kväll vi satte oss och kolla på Melodifestivalen och blev inte heller förvånad över vem som vann även om jag gilla Yohio mest, men jag tyckte även om Ulrik och Robin var ju självklart också bra gillar låten mer och mer för var gång jag lyssnar :)
 
Idag då har man pluggat som bara den har gjort klart min presentation om Chicago och även läst lite i boken i engelskan. och nu blir det antagligen lite film och så sa det låta och sen sova eftersom man måste till skolan imorgon.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0