hard to be tough

vet inte riktigt vad jag ska säga det är en tuff tid just nu för familjen och vet inte hur lång tid det kommer att ta tills det börjar ljusna för oss. Visst man är glad och tar en dag i taget men jag vet att det där lilla jobbiga finns var där bakom masken och kommer fram mot slutet på kvällen.
Men är tacksam för de suveräna vänner jag har som finns men som kanske inte har någon aning alls men de bara finns :) ni betyder sjukt mycket för mig och jag hoppas ni vet om det <3
 
 
som tur är har jag ju saker att se fram emot som Turkiet som är om 50 dagar :) annars så har mna ju saker som man kan se fram emot som är kortare att vänta på som att åka till stallet ;) haha eller loven och sen läntar man ju såklart och ser fram emot studenten vilket är helt sjukt att det bara är några månader kvar till :)
 
I will allways smile for you !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0