Studenten

det var verkligen ett tag sen men har inte haft orken att blogga på den senaste tiden :P
 
Hade fullt upp med studenten det var super kul hela dagen-helgen var pefekt och önskar att den aldrig tog slut :) men det gjorde den tyvärr och jag är arbetslös och kommer aldrig mer komma tillbaka till skolan , vad livet är konstigt och härligt på samma gång :D
 
Iaf i fredags då jag tog studenten så dåå åkte jag iväg med 7 tåget till norrköping, hade champangefrukost halv 8 tog foton med klassen och porträtt :) sedan var det en liten cermoni i kyrkan, sen vid 11 tillbaka tilll skolan. hade lite time med mentorerna fick våra betyg, skrev i mössor åt en baguette:)  vid 13.30 sprang vi ut och det var suuuuper kul :D sen var det flakåk i en timma och 40 min!:D Sen var det raka vägen hem och kl 18 så kom alla gäster hem till mig! Släkten och eli.r, linnea, elin.a, sofia :D  jag hade super kul hela kvällen :D dansa å hade det super!
 
I lördags åkte jag till Elina. A studentmotagning och var där till kl 20 då jag sedan åkte hem och bytte om och sedan till Viktor och Madde :) där jakob var med några kompisar så där var vi till kvart över 12 då jakob hans kompisar och jag gick till safiren, och det var med dem jag spenderade min tid med på safiren ;)
 
Ja det var väl allt lite kort har tyvärr blivit sjuk nu också så hoppas jag hinner bli bättre nu till midsommar :) men förtillfället är det soffan och criminal minds som gäller ;)
 
bästa madde och jag :D<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0