Snart så :)

Guud vad tiden har gått och jag som skulle vara duktig och skriva men det var jag icke:P
 
Men iaf nu är det inte alls många dagar kvar tills jag tar studenten :D PÅ fredag smäller det och jag slutar skolan !!:D Så himla skönt som jag har längtat!! I måndags hade vi lärarmiddag och det var super roligt och trevligt kommer faktiskt att sakna några lärare även de som inte var mina favoriter :) igår s åkte jag till norrköping så hade vi lite grillning och drack lite vin/champange :D
 
Ikväll eller snart blir det att ta bussen till ellinor och grilla där med några från A och min klass :D Sen blir det Harrys ikväll så det ska bli super kul :D SÅ ikväll blir det PARTY ;) ne nu ska jag fortsätta fixa mig ! bye bye
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0