Summer

har inte så mycket att säga egentligen, har varit i stallet hela veckan och hjälpt till på lägret även om jag inte kunde göra så mycket då jag har gått på kryckor hela veckan... Då jag behövde det för att kunna gå rätt och avlasta, men var tvungen att sluta använda dom idag om jag ska få kunna rida imorrn sa mamma, så det blev att försöka gå normalt utan dom idag ;)
 
Nu när jag sitter för mig själv en fredagkväll så märker jag verkligen hur ensam man känner sig nu när man har tagit studenten å allt och snart har 4 veckor gått av sommarn, men nästa vecka ska jag på ridläger med stalltjejerna så det lär nog bli kul hoppas jag, men ibland vill man umgås med sina vänner i sin ålder :P så får vänta tills sofia, och elin har slutat jobba och fördriva mycket tid med dom sen :D
 
får inte glömma att min älskade vän Elin Andersson fyller år idag så ett stort Grattis till min vän! Är så glad att du finns sakanr dig massor nu då det var en evighet sen vi sågs sist ;)<3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin Andersson

Tack så mkt så här i efterskott :D saknar dig med men i veckan MÅSTE vi ses! <3

2013-07-13 @ 11:38:09
URL: http://andersssonelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0