Stallet

Har varit istallet hela helgen och idag:D Samtidigt som jag tycker det är jobbigt att ha helhelg och gå upp tidigt när jag vet att jag kan sova ut om jag inte hade stallet just den dagen, så tycker jag det är så himla skönt och roligt att få komma ut och bara vara i stallet och göra sina sysslor speciellt nu på sommrarna man känner då att man inte bara sitter hemma och glor, och man får ju gratis bränna ;) men måste alltid arbeta bort den eftersom man får från linne så typ en bonbränna får man :P
 
Fick förfrågan idag av Helena om jag ville ta grönkort, inte för att jag tävlar så himla mycket har precis kommit igång igen, sen så försöker jag jobba bort min hopprdäsla igen som kom tillbaka när jag ramla av men eftersom gröntkort gäller livet ut när man har tagit det så kan man ju lika gärna göra det för jag kan ju ha nytta av det sen ;) Så från och med nu blir det att kämpa på med hoppningen för jag ska verkligen komma över det här hindret nu ;) Men jag vet att Helena kan hjälpa mig med det så det blir super :D
 
insåg även idag att det sommarn är snart slut och hösten väntar vilket är tråkigt och roligt, hehe jag tycker om hösten och vintern på ett sätt för det är mysigt att sitta inne och kanske kolla på en film  men det är också  väldigt kallt:/ men när vintern ä här så har jag ju alltid sommarn att se fram emot och vem vet jag kanske åker utomlands i vinter har iaf funderat på det, får se om jag har pengar och får någon att åka med ;)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin Andersson

Jag hänger i alla fall med utomlands!! :D <3

2013-07-30 @ 17:34:17
URL: http://andersssonelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0