fast

oj oj dagarna bara forsar förbi :) Vilket jag inte vill på sätt och vis för vill inte att sommaren ska sluta samtidigt som jag vill ta tag i mitt liv nu ihöst. ska plugga distans och sen får vi se om jag blir en jurist eller om det blir något annat jag söker istället :P Idag har jag verkligen slappat har solat ute på tomten med hundarna ute men fick duscha av dom ibland så att dom inte bli överhettade ;) så det har varit en slapp dag med magnus uggla i öronen :P så det har varit en riktigt härlig dag för moi ;)
 
Imorrn blir det att äte ute med tjejerna på kvällen det behövs eftersom vi inte hara varit allihopa tillsammans så ofta och inte på ett tag heller så det lär bli mycket snack vilket jag ser fram emot och vi behöver verkligen det också ;)
 
blir en snygg bild på bebisen shakira och mig :D <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0