1:a December

Då var det redan första december som är min favorit måndad på året kan man säga då det snart är jul och jag älskar verkligen julen- som såklart är min favorit högtid , jag älskar när folk börjar pynta och man tnder ljus, och hålla på att pyssla! Ska i veckan börja med julbaket när jag har blivit lite friskare har dock nämligen åkt på och blivit sjuk så sitter med feber och en rejäl förkylning hemma... Men men man ska inte deppa för det!
 
Igår kom 2 av våra kusiner till oss och åt mat och kolla på fotboll med pappa och bara umgicks :) vilket var trevligt, men var kanske inte så social med febern å allt men försökte iaf :) Idag blir det en dag då jag bara kommer ta det lugnt och vila upp mig så man blir bättre! men man får önska er alla en glad första advent :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0