INTE IGEN ..

Hur lyckas man igentligen !?
 
När vi red ut igår ganska så sent och var mot slutet av ridturen fast det var en rätt sån lång bit kvar.. Så vände Rita i luften och jag var inte riktigt med hon bara hoppa upp iluften och vände och aag åkte av på ojämn mark med massa stenar under och landa på ryggen, Hade SÅKLART ingen väst på mig... Bara för att. Jag svor och skrek och grät påp samma gång för det gjorde så himla ont så jag visste inte vart jag skulle ta vägen, kunde inte resa på mig heller.. VILKET DRAMA säger jag bara :P Jessica ringde Helena som äger stallet så hon och Danne diskutera hur dom skulle kunna ta sig ut till mig å de andra, för de kunde komma dit med bilen.. Det sluta med att de kom med traktorn som kunde ta sig till platsen jag var på :) Helena och jessica hjälpte mig upp och jag fick åka på en pall bakom traktorn tillsammans med Helena som höll i mysan som inte går bra ihop med de andra hästarna . Det var nog det roligaste jag varit med om , om man bortser från att jag hade ramlat av och hade ont x)
 
Kom hem kl 11 typ och var mörbultad som bara den och idag har det varit en tuff dag och jag ser helt sne ut i hea ryggen när jag går för att jag har så ont, men nu har jag verkligen lärt mig en läxa att det är väst som gäller när man rider ALLTID och det rekomenderar jag till alla!
 
Ska till stallet imorrn men blir ingen ridning för min del men ska kolla på syrran och sen har vi stallmöte som jag måste gå på :) sen på kvällen blir det kräftskiva så då får jag ta fram mitt happyface :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0