härlig tripp på stan

Sommaren går verkligen som smort eller sista lovet eller vad man nu ska kalla att "sommarlovet" var. Snart börjar folk skolan och på högskolan, å jag läser distans hemma ;) Jag ser fram emot hösten å vintern på ett sätt för att det är mysigt och så kommer min favorit högtid ;) 
 
Idag har jag hunnit varit nere på stan och träffat sofia :D vi gick och handla en present till Elin , stötte även på elin ronvall det var ett tag sen, hon flyttar snart så jag hoppas att vi fortfarande kommer hålla kontakten för vi är trots allt barndomsvänner ;) 
Om nåon timme eller så åker jag ut till stallet och rider och fixar lite i där, sen blir det raka vägen hem och sen vet jag inte vad som står på schemat ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0