Bytt rum

Har då hålt på och bytit rum de senaste dagarna, jag flytta ner till andra våningen och min syster tog mitt gamla rum så nu har jag näst störst rum i huset :P men fick behålla den snygga bokhyllan som jag kan ha massa saker i och även tvn så det var ett plus, och garderoberna är faktiskt hela så tummen upp på det även om det bara är två hyllor i ena och resten är hängbart men har löst det iaf, men rensa ur massor med kläder och insåg att jag behöver shoppa! ;) men ska till Ullared imorrn så vi får se vad jag hittar där nere :)
 
Annars har det inte hänt så mycket har inte fixat klart mitt rum än men det bli klart i veckan iaf :P annars så har jag fått låna endel böcker av elin så har lite att göra iaf;)
 
Bjuder på denna ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0