Kelly

Har precis kommit hem från Eskilstuna där vi var och kolla på schäfervalpar! De var så söta att jag ville köpa allihopa! ;) hehe
 
Men jag och jessica bestämde iss iaf för en tillslut! Det blev en liten tjej som ska heta Kelly! Så hon fick på sig ett gulligt litet halsband , så att uppfödaren vet vilka som är vilka och att hon är tingad! Tre stycken hittills i kullen var tingade och de var Ture, Sally och våran lilla Kelly :D Hon kommer få komma hem till oss i slutet på maj så längtar redan hur mycket som helst!!
 
Men det lär väl gå fort eftersom redan om två veckor så åker jag till Turkiet och när jag är hemma igen är det inte så långt kvar tills vi hämtar hem henne :D 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0