Home from school

Som sagt är hemma idag med och vet inte hur det blir med imorrn.. men men 
Som sagt finns det inte så mycket att göra när man är hemma å är sjuk har sett hela första säsongen av O.C. :D men orkar inte fortsätta har ju redan sett allt en gång ;) Har fått en uppgift från de andra i gruppen också, ska ta tagi det också men hinner nog inte med allt idag men om jag blir hemma imorrn blir det väl att göra det också ;) Annars fortsätter jag med det på fredag.
 
Ja det finns ju inte mycket att prata om, bara att nästa vecka så ska jag på Nickelback  så det är inte långt kvar nu :) gud vad jag längtar dit :) ne nu ska jag vila lite och äta lunch , hoppas på att jag blir bättre snart :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0