Helgen

Som sagt vad fort helgen går :p både roligt och negativt :(

Igår så åkte jag till harbacken och provred och det gick awsome :D vi hoppa och jag är ju hopprädd men det fick super :) så från och med nu så ska jag fortsätta att rida lektioner där , har nämligen slutat på trolldal :) plus att jag red en liten häst det var ett tag sen så det var riktigt kul :) för på harbacken har de mer viktbärande hästar :)

Idag har jag gjort fysik , men gav upp efter ett tag då det blev för mycket .. Hehe sen har jag mest kollat på film faktiskt . Har tittat klart på serien life unexpected :D riktigt bra serie älskar den bara lite sorgligt att den är slut bara :/ tog en promenad med Madde förut det var najs vi prata om allt möjligt så det får göras om :) Ne nu ska jag nog sova för nu väntas ju en ny skolvecka ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0