Crazy crazy night

hejsan på er :D
 
Idag har man fått ridit ute i regnet :( men det gick bra ändå och det var uppehåll typ när jag red :) Fick rida mysan idag fick inte rida min lilla favvo Merdeira :/ men mysan var rolig och rida också bara att hpn är så seg så man får vara riktigr bestämd ;) hehe
 
nu när man har kommit hem sitter man inne i värmen och gör lite läxor framförallt kemin eftersom vi har prov på onsdag och jag fattar inget eftersom vår lärare aldrig förklarar något och är själv helt virrig så får verkligen läsa i boken och försöka fatta för annars så brukar jag kunna kemi eller iaf tycka att det är lite intressant men inte med denna läraren :P
 
Ikväll blir det först att äta hos mormor :) sen ska jag vidare till Den bäste erika <3 och ja vi ska fixa oss och ja massa annat för vi ska ut ikväll och fira att hon är 18 år nu :D så det ska bli super skoj :D Längtar redan , hihi sen var det ett tag sen jag umgicks med henne så dett kommer bli en kväll man sent kommer glömma ;) ne nu måste jag återvända till pluggandet så jag iaf gör bra ifrån mig på det där förbaskade provet :P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0