klarat av veckan

Har då lyckats gått en femdagarsvecka i skolan då det var min första fredag i skolan på 6 veckor ;)
Kände mig som levande zombie idag ;) hehe
 
igår var vi istllet och det gick awsome men det var väldigt mörkt när vi red så man såg typ inget, och såklart så ska min häst stå längst bort i hagen så man fick gå i mörkret med jessicas mobil och lysa;) och såklart så ska hästen vara svart också för att göra det lättare :) Men det gcik bra tillslut :D
Fick skjuts sen tillbaka till stllet från hagen då pappa kom och hämta mig så jag gjorde klart lite grejer medans jag vänta på att de andra skulle rida tillbaka till stallet ;)
 
Som sagt så känns det konstigt att ha gått i skolan på en fredag men det är väl helt okej antar jag:) När jag kom hem idag då så har jag gått sammanlagt två promenader med min vovve och sen har jag bara slappat eller vad man nu ska säga :)
imorrn blir det stan stallet och sen en kväll med bästevän Erika <3 ja mer berättar jag väl i morrn :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0