uppdatering var det här

ja då har jag snart haft min lediga vecka som var mmitt påsklov då eftersom jag ska ha praktik på lovet!
har haft körlektioner tbå gånger om dagen från måndag- torsdag och det gick bra tycker jag ;) igår åt jag lunch på stan med mammsen vi åt thaimat , mums säger jag bara :D
sen senare vid 2 åkte jag ner igen för att träffa elin och sofia :) vi tog en fika på sultans och snackade om allt möjligt. ja sen bar det av hemmåt asså jag cykla fram å tillbaka hela dagen igår ;) men det var ju skönt väder så det gjorde inget! sen på kvällen red man som vanligt den underbara hästen Fabbe :)
Ja hur ser dagen ut då, jo jag ska packa och fixa inför min resa till sälen, och bara umgås med familjen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0