inte långt kvar

Nu är det inte långt kvar tills sommarlov!!! Inte nog med det så tar mina två underbara vänner elin å emma studenten också ! sen så är det nu bara tre veckor kvar typ tills jag åker till Australien och är där i 4 veckor :) gud längtar jätte mycket men är samtidigt väldigt nervös redan... hehe men jag överlever nog jag har ju klarat svårare saker förut + att det är ju mig vi talar om x)
måste berätta också att jag läser en jätte bra bok serie nu som jag starkt rekomenderar den heter the mortal instruments har läst två böcker nu och jag bara vill fortsätta att läsa ;) hehe så läs dem man blir liksom fast på en gång!
just det vi hade praktiskt prov i går och det gick faktiskt bra jag överlevde provet iaf och slapp fixera orm å fågel utan det blev bara att hantera leopardgecko, skäggagam, sköldpadda, gerbil och marsvin och det gick super :D
Några utav djuren jag hantera,könsbestämde och fixera!;)
leopardgecko
Skäggagam
gerbil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0