lite uppdatering här då

tjenixen på er tänkte ta dagarna som gått lite här då!
måndag:
gick upp kl 5.45 riktigt jobbigt... men det gick iaf kolla mest om jag hade packat ner allt och tog dän sängkläderna:) åt frukost en snabbis sen och kl 7 så åkte vi med bussen till flygplatsen och när vi var framme där var det bara att skynda så att man kom på planet ;)
Men när man väl hade gått igenom all security så var planet försenat.. så vi gick inte på planet på engång... när man sen väl var på planet så satt man där i en timme ungefär och sen mellanlanda vi i Brisbourne där det blev ett snabbt toabesök ;) sen blev det att gå på planet igen jag hamna med två norskar som dessutom är ett par :P haha men jag lyssna på min musik istället..
detta flyg tog ungefär 1 timme och 20 minuter. när vi sen äntligen kom fram så fick vi åka buss i 25 minuter till hotellet. när vi sen då fick reda på vilka vi skulle bo med så blev jag riktigt glad :D för jag och helena bor tillsammans och vi har varsitt rum och toalett jag tog dock det största rummet;) där badrummet är i samma rum har både dusch och badkar :D hehe
kl 5 sen så åt vi på subway och gick sedan vidare och handla :) sen tog vi ju självklart skogsvägen tillbaka och när vi går där i mörkret med lyse och musik så skriker plötsligt synne till ! då visar det sig att det är en orm:S ush även om den var liten så blir man helt knäpp.. sen gick vi fort där ifrån!
efter det umgicks vi med siri och synne, vi spela kort och det gick sådär:/ haha men ändå roligt:) sen kolla helena och jag på filmen killers:D så himla bra det var ett tag sen jag såg den sist:) sen kom ledarna och informera oss om olika aktiviteter vi kan göra, jag och helena valde då en segeltur till olika öar där vi kan snorkla mm :D
Tisdag:
idag gick jag upp halv 10 och åt fruksot sen bar det av att möta ledarna och gruppen och skriva upp sig för vilka aktiviteter man skulle ha:) som sagt innan så skrev vi upp oss för segelbåtsturen:D och om vi har tur så kanske vi får se sköldpaddor:)
sen gick vi ner till stranden och tog ett dopp men när jag skulle ta det andra såg jag en brännmanet så då ville jag inte bada mer.. efter det bar det av till hotellet och det var en jobbig väg för vi tog en annan väg idag och den var braaaant... sen har vi mest slappat och kollat på tv och helena gjorde pasta åt oss:D sen gick vi å betala för aktiviteten och sen blev det film igen och kommer tyvärr inte ihåg vad den heter:/ men bra var den iaf!
idag då jo då gick jag upp vid halv 10 och åt frukost och kolla på tv:) sen senare gick helena och jag ner till själva gatan där alla affärer är jag tog ut pengar å då dtötte vi på siri och synne så vi umgicks med dom. vi gick å köpte en smoothie den var as goood :D sen gick jag å köpte en hatt för jag behöver det till båtturen tydligen:P sen köpte jag även en humörring och två armband... hehe det är farligt att vara utomlands och ha pengar måste jag bara få säga ;)sen gick vi till supermarket och köpte lite grejer vi behövde och sen raka vägen tillbaka till hotellet! och nu sitter jag vid poolen för att man har bara internet här tydligen och det är lite konstigt eftersom vi bor i värsta lyxiga rummet ! :D men men det är inte helt fel att sitta här :) ja det blir väl film ikväll igen kanske äter ute eller beställer in till rummet ;)
bjuder på denna bild :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0