lite från canberra och blue mountains :)

Då är man hemma hos värdfamiljen efter en 4 dagarstripp till Blue mountains och Canberra :D det var intressant måste jag säga, men man ska nog inte åka till Blue mountains om man är riktigt höjdrädd;) för jag klara precis av det och jag är rädd för höjder liksom ;)
Klara av grottorna trots min rädsla för trånga utrymmen så är rätt så stolt över mig själv;) har även matat kängurur och tagit kort tillsammans med koala :) ja det är så mycket vi gjort de senaste dagarna . Idag var vi på war mamorial eller vad det nu hette;) sen var vi på sports institut och sen ett museum om hur Canberra bildades ;) ja och vi kom hem till Sydney kl 8 ungefär :) och ja nu har vi tre dagar kvar i sydney sen bär det av till early beach där det blir sol hela veckan ;) haha
ne nu får ni lite bilder istället ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0