Australian rules football/ Olympic stadium

G'day mate :D
Idag så åkte vi och kolla på Australian rules football , inte för att man fatta så mycket av spelet så var det ändå rätt coolt, men efter halva spelet gick hannah och jag på en rundtur i stadion där dom hade OS :) det var så coolt att gå in i stadion och se allt , plus att de hade kvar prispallarna så jag och hannah ställde oss såklart på första plats och tog kort :D hehe
iadg var det en suverän dag och inmte nog med det vi får pizza till kvällsmat :) imorrn så bär det av till canberra och blue mountains så jag kommer inte kunna uppdatera förs om 4 dagar! men men jag är snart tillbaka igen :D
Bye bye  tillfällig aussie erika :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0