The art gallery

idag var vi på the art gallery och det var Boooooooring, jag brukar tycka att sånt kan vara helt okej men detta var riktigt tråkigt det var inte konst direkt vem som helst kunde ha gjort det där. måste säga att det jag var på i paris var såå mycket bättre ;)
annars idag då så gjorde vi inte så mycket mer, vi körde en slags speed dating så att vi alla skulle lära känna varandra lite bättre men , jag kommer typ ihåg hälften av namnen ;) det roliga var att när ja berätta att jag hade en hund ville alla veta vilken ras och eftersom Hovawart inte är så vanligt så fatta ingen ändå så jag fick säga att hon ser ut som en golden fast smalare ;) just det igår var vi på bondi, det var helt okej men inte så mycket att göra dock.. men det var ju bondi så det var ju bara roligt att vara där ;) ja och nu sitter man här på sitt rum, och väntar på mat är sååå hungrig så att jag skulle kunna äta vad som helst tror jag x)
men imorrn då, jo då ska vi till taronga zoo och det kommer bli roligt för djur är ju liksom min grej, det kan jag ju ;) hehe, så imorrn blir det massa foton på massa söta djur :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0