Sista middagen med värdfamiljen ;)

har nu kommit hem från middag hos värdmammans föräldrar hennes systrar var även där:) vi åt asiatisk hemt mat ;D
ja vad ska man berätta mer om denna dag bara att man är glad att det är sista dagen hos värdfamiljen,skönt att få åka till ett varmare ställe :) Jag hannah och Iben pratade faktiskt våra egna språk med varandra idag :D hehe men det fick gå väldigt långsamt :P för annars gick det inte men när hannah och iben pratar med varandra så går det så himla snabbt och jag blir helt förvirrad å då känner man sig ensam eftersom jag inte har någon att prata svenska med ;) men men det är ändå bra för då de senaste dagarna så har jag varit tvungen att prata engelska x)
imorrn bär det som sagt av till queensland och vi ska samlas på beacon hill kl 6.45 så det blir en tidig morgon i morrn....  inget jag föredrar men vad gör man inte för att få komma iväg till ett varmare ställe ;) så kommer vara riktigt trött imorrn;) ne nu ska jag fixa det sista ch försöka bli trött x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0