Manly/ the rocks market

tjenixen på er :D
igår var vi på manly beach och spela vollyboll, och ja sen fick vi gå runt och shoppa :) jag köpte då en heöt underbar klänning :D är så stolt över den och det var på rea dessutom :D
idag så åkte Helena och jag till The rocks market och jag köpte då en grafitti målning , ett halsband och ett hundhalspand till min söta lilla vovve :D som kommer bli så fin i sitt nya rosa australien halsband :D hehe
ja så mycket mer har jag inte gjort imorrn så ska vi hänga med värdfamiljen och kolla på Australien rools fotball :P en fotbollsmatch men ändå inte vanlig fotboll eller rugby så det ska bli kul och intressant även om jag inte fattar spelet :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0