free day

Fick sova ut idag :D vakna vid 10 och idag var det en fri dag så jag fick göra vad jag ville :D så jag åkte ner till stan kl 3 för att träffa Helena . Köpte ett par Uggs idag :D jätte glad för det och de är äkta , men nu tänker ni så här varför köper jag vinterskor när det är sommar, men jag var liksom bara tvungen och nu behöver jag ju inte köpa några uggs när jag kommer hem till sverige plus att de här är mycket bättre :D
Imorrn ska jag in till stan igen då ska jag och helena till till china town för att hon ska köpa något , jag ska försöka att inte köpa något men det vet man aldrig hur det slutar ;) jag kan liksom aldrig sluta när jag väl har börjat ;) hehe ne nu ska jag ta det lite lugnt och sen sova tror jag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0