lite utav allt

tjenare på er!
Idag så åkte man kl 11 till frissan, för att klippa och färga håret! de flesta antar ju då att jag bara skulle färga utväxten! men nej nej, jag har gått och blivit brunhårig! ;) jag älskr verkligen min nua hårfärg men det tog ett tag från att gå från riktigt blond till brun. Först färgade hon mitt hår mer rött och sen la i den bruna färgen men riktigt snyggt blev det till slut! är super nöjd! lägger upp en bild imorrn!;)
Träffade elin sen , vi gick och åt och tog en promenad runt djulö ich sen hem till mig :) riktigt trevligt att träffas och prata en stund. Ja och sen så var kl nästan 5 och jag åkte iväg och provred i en grupp, fick rida PimPim det gick riktigt bra tycker jag själv. Blev förvånad överhuvudtaget att det gick så bra som det gjorde! :D
Just jag måste ju berätta att det var super roligt i Linköping hos elin, när jag kom dit i onsdags så gick vi på stan jag köpte då boken Mina hemligheter. Har inte börjat läsa den än men ska! Ja och när vi var klara på stan åkte vi hem till henne i Stureforss. Vi kolla på filmen 27 dresses och sen mest tv under kvällen och slockna sen direkt när vi gick och la oss! :)
igår så gick vi runt i stureforss och elin visa mig runt, sen åkte vi ner på stan och jag köpte ett par jeans! riktigt nöjd! Sen ja då åkte jag hem! Var riktigt skönt att komma hem också! ja det är väl det som hände!
ja mer uppdatering i morrn då !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0