Hoppsan sa!

Asså jag vet inte vad jag ska göra för att jag ska skärpa till mig med bloggandet, men något måste jag ju komma på! ska iaf försöka!
har varit sjuk nästan hela veckan... fick magsjuka utav min syster... men nu mår jag bättre var hemma en extra dag så att jag inte skulle smitta min fina vänner ;) så den här veckan har gått ut på film,serie ja tv-tittande :P
Just det jag fick reda på förra veckan att jag ska till sälen och ha APU! i tre veckor! men vi har APU v 12-14 men dom kunde bara ta emot 13-15. v 15 är ju påsklovet så jag får mitt lov v12:P haha men det går nog bra ändå + att jag fyller år på påsklovet så jag får fira min 18 årsdag i sälen :) med massa slädhundar :D
Kan också berätta att jag har best'mt mig för att ta tag i mitt liv men det har jag ju sagt förut kanske , men jag ska verkligen försöka ! jag har bestämt mig för godisförbud vi får se hur det går, jag vet att jag kanske skulle sluta med colan också men det går inte riktigt;) men jag ska iaf vara hård med att inte dricka cola i vardagarna! :) sen så ska jag tav tag i träning och promenader med bushunden som jag faktiskt redan har börjat med! vi får se hur det går! Jag har ett mål som jag ska försöka att nå och se om jag klarar det för jag vet att jag har en stark vilja men frågan är hur långt jag kan komma!
nog med prat om det i helgen blir det plugg, softa lite grann ska troligen träffa min kära kusin om han lyckas städa hans lägenhet! det är bäst för honom att han gör det för jag skulle fått se den innan jul! ja det är väl det som händer i helgen , uppdaterar väl för hoppningsvis mer om vad som händer senare i helgen ;)
blir en lite suddig men fin biild på min bäbis å mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0