Long time ago

guud det var ett tag sen, det var ju julafton i måndags och den fira jag hemma hos oss med mammas släkt och min kusin Andreas var tomte världens bästa tomte ;) haha han passade verkligen som tomte och skämta hela tiden och råka avslöja en julklapp till min moster ;)hehe
 
det var iaf en minnesvärd jul fick massor med julklappar mamma å pappa hade sagt att jag bara skulle få npgra julklappar i år men så blev det inte :P blev ganska förvånad över hur många det blev, men det var ju inga dyra saker så det är nog inte så konstigt;) men är nöd iaf :D
 
Igår fira jag först kusinen Viktor som fyllde år så åkte till han och maddes lägenhet och fira honom och sen åkte jag hem och tog det lugnt. sen på kvällen så förfesta jag hos staaf och sen skulle erika och jag ut på harrys men först drog vi till lilla krog med Amanda, emma och robin:) det var jätte mycket folk på Harrys så när vi hade vart där en lång stund gick vi tillbaka till lilla och sen senare ter hem. 
 
 
idag har jag bara slappat är riktigt trött och sen har jag kollat på lite film som bla Johan falk filmer och just nu tittar hela familjen på the amazing spiderman :) så nu måste jag fortsätta att kolla ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0