veckan hitills

Men guuud vad dålig man är på att uppdatera och jag som sa till hannah att jag skrev varje dag oftast ;) får hoppas på förlåtelse och skärpa till mig men de vet vi ju hur det brukar gå ;)
det är då nämligen sista veckan på sommarlovet och jag är inte alls lika deppig som jag brukar bli men det kommer nog snart x) men denna vecka så har jag ätit ute med mormor, var då också hemma hos min kusin andreas en snabbis ;) fick en städimpuls då ;) haha, sen har jag haft körlektion nu tre gånger denna vecka :) har även träffat elin och sofia :) vi prata nämligen om vår lilla resa som vi ska göra i höst det blir att åka till London :D så det blir lite saker planerade för hösten ;) ja vad väntas resten av veckan då!? jo imorrn blir det att klippa gräsmattan hos mormor :) på lördag blir det Tuna park med elin och sofia :) elin har ju nämligen fått körkort nu :D ja det var lite smått å gått:) ha en fortsatt trevligt lov/sommar hörrni :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0