tråkig dag..

hejsan på er :D
idag så gick man till kl 15.50 en riktigt jobbig dag egentligen, hade kemi,fysik, svenska och samhällskunskap men svenska och samhäll ska jag inte ha på 6 veckor nu framöver för att vi som går i nv ska konsentrera oss med på fysik och kemi men ändå är ju ledig på fredag framöver i 6 veckor men det börjar nästa veska eftersom vi ska ha en aktivitetsvecka på fredag... Varför ska vi ha det för vi ska typ ha en stadsvandring men jag är ju inte från norrköping så vad ska jag kunna visa 1:orna !?
aja blir bara tröttare och tröttare för var dag som går men men jag överlever nog med tanke på att de som går i 2:an de måste gå till 5om dagarna så då tror jag nog att jag överlever med mitt schema sista året ;)
Förresten titta nyss på Olsenbanden med pappa å då shöng de någon låt som heter Valborg yeah yeah något och jag gillar verkligen låt den är skön liksom på något vis :) det låter bra på norska liksom men jag har en liten kärlek för norska och även danska i vissa låtar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0