hemma

hejsan på er!
det känns lite konstigt att vara tillbaka i sverige igen, men jag vänjer mig snart ;) sov 15 timmar i natt snacka om att jag var trött ;) har fortfarande jetlag då det känns som jag är från en helt annan planet ;)
idag så tillbringa jag dagen med emma :) vi tog en fika på stan och prata och sen senare på kvällen så tog vi en promenad med vovvarna och det var något extra de var så busiga och jag och in styrka är inte på topp med jetlagen å allt ;)
Just nu håller jag på och fixar med alla bilder jag har tagit ;) det är lite jobb måste jag säga ;) men det måst ju göras :D imorrn blir det att hämta mormor och moster som kommer hem från mallorca :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0