english I love it :D

då har man tagit sig igenom torsdagen ;) skulle gått till 15.50 idag men vi pratade med kangas så vi fick börja tidigare så vi sluta 15 :D så jag kom hem vid 16 :D snacka om glad tjej ;)
idag har man haft engelska B för första gången och jag älskar det för jag älskar verkligen att ha engelska :) och vi har världens bästa lärare i det också och jag prata typ mest i klassen idag , hahah brukar inte prata så mycket på engelskan men nu blev det liksom roligare när vi har en så bra lärare och för att jag har sett fram emot engelskan också så klart ;)
ja imorrn är det fredag och då blir det en aktivitetsdag med !:orna jippi eller ?! haha men man har iaf inga lektioner och så har man sovmorgon och förhoppningsvis så får vi sluta tidigt:D och sen är det ju heeelg :D å på lördag blir det kräftskiva men ska troligtvis träffa elin och sofia en stund också får hoppas på det :D
det är denna låt som jag tyckte var skön från olsenbanden :D

Kommentarer
Postat av: william

bra låt;D

2012-08-23 @ 18:48:15
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0