från shopping till bio :)

igår var jag i norrkping med elin och shoppa:D det blev en jeansjacka en tygpåse, och en skjorta/blus :) jag är jätte nljd trots att jag hitta de perfekta jeansen men köpte dem inte.. men men man kan inte få allt i världen även om jag så vill x)
det roliga var att jag var lite slarvig och titta inte så ordentligt på tidtabellen så vi missa 14.34 tåget hem å nösta gick 18.34 men vi kom på en lösning, vi gick på bio för att fördriva tiden :) vi såg Avengers och jag hade tänkt se den ändå men hade inte räknat med att gå på den bara så där igår ;) men bra var den iaf jag var helt inne i filmen hela tiden jag äslkar den och alla karaktärerna i dne också :D
ja vad har hänt idag då jo det är inte mycket har städat lite grann och sen bakat annanspaj :) ja det är väl allt och i morrn blir det att fira valborg med de underbara vännerna elin och sofia :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0