Saturday

hejsan på er allihopa vilken underbar dag det är ;) mina päron har åkt iväg till norrköping idag för en liten egendag, men dom skulle köpa lite saker åt mig och jessica :P
Hitills har jag hunnit städat mitt rum lite grann och det behlvdes funderar på att mublera om men jag vet inte riktigt för jag ändrar mig hela tiden eller så orkar jag inte flytta på alla möbler x)
Snart ska jag och jessica ner på stan och äta och köpa lite saker som är viktiga :P sen ska jag nog ta en långpromenad med lindsy :D Men vi får se hur det blir skulle ju ha åkt till vetrinären idag med emelie men vi ska ta det på åndag istället för då vet vi att dom har öppet:P sen blev det så krångligt när vi skulle åka å så :P hehe..
nehe nu ska jag fixa mig lite till , men ni får ha en underbar lördag för det kommer jag iaf att ha eller se till rättare sagt :P
Bjuder på denna bild :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0